Saturday 22 April 2023

Peluang Bisnes Lumayan

Pejam celik pejam celik dah hampir 10tahun kak ja menjadi pengguna tegar produk Shaklee. Asalnya memang nak cuba produk Shaklee je. Takde niat pun nak buat bisnes. Tapi tak sangka, Allah rezekikan kak ja untuk terus bersama dengan Shaklee dan berkongsi kebaikan produk Shaklee.

Banyak sangat kelebihan sebagai ahli Shaklee berdaftar ni. Sama ada untuk mereka yang hanya sebagai PENGGUNA saja, dan mereka yang berminat nak jana income dengan BISNES Shaklee. Terpulanglah pada individu tersebut.


Asalnya kak ja cuma cari set menyusu Shaklee je. Tapi bila dah lama guna, dah rasa manfaat dan keberkesanannya, kak ja rasa perlu sangatlah kak ja kongsi dengan orang lain. Benda baik kan. Takkan nak makan sorang-sorang.



So, kak ja pun mulalah berjinak-jinak dengan bisnes Shaklee ni perlahan-lahan. Memang rasa seronok sangat bila dapat kongsi manfaat produk Shaklee dan dapat bantu orang lain hidup lebih sihat.


Dan yang paling best dalam bisnes Shaklee ni ialah insentif Shaklee yang ditawarkan. Iaitu 3C. Apa yang menariknya 3C ni?


PELUANG BISNES 3C : CASH BONUS, CAR BONUS, CONVENTION TRIP!!


Sebenarnya, selain kelebihan dapat membeli produk shaklee dengan HARGA AHLI dan CASH BONUS (5% -21%) yang boleh direbutkan, Shaklee juga tawarkan lebih dari itu kepada mereka yang betul-betul serius dalam BISNES SHAKLEE.


Inilah INSENTIF SHAKLEE  yang  ditawarkan. Dalam bisnes Shaklee ni korang berpeluang untuk mendapat ketiga-tiga 'C' yang ditawarkan dengan mudah.

Nak tau bagaimana caranya? Teruskan membaca tau.

3C Kelebihan Bisnes Shaklee yang ditawarkan

1) CASH BONUS

Dalam Shaklee, ada 7 RANKS yang boleh dicapai. Lebih tinggi rank, lebih besar syarat-syarat jualan, maka lebih besar CASH BONUS yang Shaklee tawarkan seperti gambar di bawah.



Ini adalah minimum BONUS BULANAN (setiap bulan) yang diterima oleh Usahawan Shaklee berdasarkan EFFECTIVE RANK setiap bulan. 

Tapi ini hanyalah Purata Minimum saja. Lebih besar jumlah sales setiap bulan, lebih besar jumlah bonus yang diterima.


Jadi TIADA BONUS TETAP setiap bulan dalam Shaklee. Semuanya bergantung kepada usaha dan performance masing-masing. Malah CASH BONUS yang korang terima adalah INFINITI. Shaklee akan beri sebagaimana performance yang korang lakukan setiap bulan. Senang cakap, siapa usaha lebih dia dapat lebih.

Dan yang bestnya, cara bayaran bonus Shaklee ni telah dipatenkan. Maknanya tiada sesiapa yang boleh tiru ciplak konsep bayaran bonus ni.

Ada dikalangan usahawan Shaklee yang mendapat 6 ANGKA sebulan sumbangan CASH BONUS Shaklee. Wow! sangatkan. Syukur Alhamdulillah.


2) CAR BONUS

Korang tentu dah biasa dengan gambar replika kunci besar ni kan? 


Mana-mana bisnes award yang tawarkan kereta pasti ada replika kunci besar ni. Tapi apa bezanya CAR BONUS SHAKLEE?

Dalam Shaklee, CAR BONUS bermaksud Shaklee berikan EXTRA CASH yang dinamakan CAR BONUS. 

Tapi bukan bermakna Shaklee bagi sebiji kereta tau. Shaklee beri dalam bentuk cash yang dibayar bersama bonus bulanan.

Jadi, terpulanglah pada kita nak gunakan duit CAR BONUS tu untuk beli kereta baru ke, bayar duit kereta yang sedia ada ke, nak bayar duit rumah ke, saving ke, atau apa-apa saja. 


3) CONVENTION TRIP

Kalau korang nak tahu, setiap tahun Shaklee juga menawarkan Percutian dalam dan Luar Negara 5 Star (USA/EROPAH atau UMRAH) bagi Usahawan Shaklee yang berjaya memenuhi syarat yang ditetapkan. 

Trip Shaklee ni sangat menyeronokkkan. Sebab segala-galanya ditanggung 100% oleh Shaklee. Duduk pulak di hotel yang bertaraf 5 bintang. Duit makan pun Shaklee bagi. Korang cuma sediakan duit shopping je. Best kan?


Tak mustahil untuk kita semua dapat insentif Shaklee ni.

SEMUANYA BERMULA DENGAN LANGKAH PERTAMA!!

Semua 3C yang ditawarkan pasti anda boleh capai, bermula hanya dengan LANGKAH PERTAMA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE!! 

Dah ramai Usahawan Shaklee yang merasa semua reward yang Shaklee berikan ini. Mereka semua terdiri daripada pelbagai latar belakang. Ada Surirumah, Guru, Engineer, Doctor, Lawyer dan macam-macam lagi. 

Yang paling best, bisnes Shaklee ni boleh dijalankan secara PART TIME atau FULL TIME. Terpulang kepada usaha masing-masing. So sesiapa saja mampu berjaya, asalkan rajin dan konsisten dengan usaha yang terbaik!!

Nak jadi antara usahawan Shaklee yang berjaya? Jom ramai-ramai sertai team Kak Ja.

Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia.



Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-6175 288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit






No comments:

Post a Comment