Thursday 6 April 2023

Vitamin Kulit Cantik Harga Murah

Orang sekarang ni berlumba-lumba nak dapatkan kulit muka yang halus mulus macam kulit telur. Sanggup berhabis duit untuk dapatkan kesan diimpikan. Asal keluar sahaja produk kecantikan baru, terus beli. Asal lalu je iklan pasal produk cantik, laju je tanya harga. Asal dengar je vitamin kulit, terus borong banyak-banyak.


Tapi, pernah tak korang ambil tau tentang bahan-bahan yang terkandung dalam produk tu? Apa bahan yang digunakan? Ada kelulusan KKM atau tidak? Selamat atau tidak digunakan?

Kak ja dulu macam korang jugak. Teruja sangat nak dapatkan kulit yang cantik dan cerah. Asalnya kulit kak ja ni takde masalah yang teruk pun. Jerawat pun cuma jerawat halus yang comel lote tu. Tapi disebabkan kurang ilmu dan pengetahuan tentang produk ditambah dengan keinginan diri sendiri nak hasil yang cepat, kak ja tersalah pilih produk.
Maka, timbullah jerawat batu di muka. Kulit jadi tegang sangat sampaikan nak buka mulut pun terasa sakit. Kawan kak ja cakap, kulit muka kak ja macam udang kena bakar. Bayangkan sakitnya tu macam mana. Bila stop pakai produk-produk yang tinggi merkuri tu, kulit muka jadi gelap dan kusam sangat. Nak jumpa orang pun rasa malu sangat.

Sampailah kak ja ditemukan dengan produk Shaklee. Inilah vitamin kulit yang buatkan kak ja jatuh cinta sebab berjaya kembalikan semula kulit kak ja yang lebih sihat dan cantik 😍 iaitu Energising Soy Protein (ESP) dan Sustained Release Vita C Plus (Vitamin C). 

Sebenarnya, nak dapatkan kulit yang sihat dan cantik kena bermula dari dalam. Bukan sekadar luaran semata-mata. Itu sebabnya kak ja ambil vitamin kulit ni untuk 'repair' semula kulit muka kak ja.

Sebelum tu kak ja nak kongsikan dengan korang tentang ESP dan vitamin c ni.


ENERGISING SOY PROTEIN (ESP)

✔️ Dihasilkan dari protein soya yang tidak diubahsuai secara genetik (non GMO).
✔️ Tubuh badan kita perlukan protein setiap hari untuk bina tisu sel dalam badan. 
Korang tau tak? Kulit kita akan diperbaharui setiap 28 hari. Jadi, kalau kita ambil protein yang cukup, maka dapatlah kita kulit baru yang lebih cantik dan halus. Dan sel kulit mati yang lama dapat disingkirkan.
✔️  Esp ni tinggi kalsium.
✔️ Membekalkan 9 asid amino penting untuk badan.
✔️ Tidakengandungi kolestrol.
✔️ Mengandungi 5 vitamin B iaitu vitamin B¹, B², B³, B⁵ dan B⁶.


SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS (Vitamin C)

✔️ Dihasilkan dari ekstrak jagung. Jadi, tiada masalah bagi individu yang perut sensitif untuk ambil vitamin c Shaklee.
✔️ Sistem pelepasan berperingkat. Dalam 1 biji vitamin c mengandungi 500mg vitamin c. Setiap jam, 100mg vitamin c akan dilepaskan dalam badan. Maknanya 5 jam diperlukan untuk setiap biji vitamin c. 


So, korang dah tau kan sedikit sebanyak tentang ESP dan vitamin c Shaklee. Apa pulak kebaikan vitamin kulit ni? Jom teruskan membaca.

Kebaikan ESP.

✔️ Kekalkan kulit muda dan sihat.
✔️ Pudarkan dan hilangkan kulit berparut, bekas jerawat dan Strechmark.
✔️ Menganjalkan dan menegangkan kulit termasuk payudara dan punggung.
✔️ Memperbaiki kulit berminyak dan kering.
✔️ Memudarkan jeragat.
✔️ Memulihkan kedutan pada kulit.
✔️ Melambatkan proses penuaan kulit.
✔️ Menjadikan kulit cantik dan sihat.


Kebaikan Vitamin C.

✔️ Bertindak sebagai antioksida.
✔️ Melindungi daripada sinaran UV.
✔️ Bertindak sebagai agen pengurangan pigmentasi.
✔️ Berfungsi sebagai agen anti radang.
✔️ Merupakan molekul penting dalam penghasilan kolagen.


Ni kak ja kongsikan juga testimoni sebagai bukti keberkesanan kedua-dua vitamin kulit ni.


TESTIMONI#1

Ini testimoni diri kak ja sendiri. Ambil masa lama jugak untuk dapatkan kembali kulit muka yang sihat. Alhamdulillah, sekarang ni kulit muka dah ok sikit. Esp, vitamin c dan set youth memang teman baik kak ja.


TESTIMONI#2

TESTIMONI#3

Kebetulan pulak bulan ni ada promosi set vitamin kulit ni. Harga memang terlajak murah ni. Harga rahmah sangat dah ni. Set ni hanya RM99 sahaja. Kalau dikira semula harga asal hampir rm300 tau. So, takkan nak tunggu lagi. Inilah masanya untuk korang grab promosi yang jarang-jarang sangat ada ni.

Bagaimana nak order?

Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia.



Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-6175 288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit



2 comments:

  1. Wahhh bestnye set kulit cantik ni. Harganya pun murah yang amat. Thanks for sharing sis.

    ReplyDelete
  2. bestnya kulit jadi tegang.. tq share

    ReplyDelete