Monday 1 May 2023

Bestnya Berhari Raya Dengan Shaklee

Seronok tak raya tahun ni?


Mesti Khamis malam Jumaat tu masing-masing berdebar duduk depan tv sambil tunggu pengumuman raya. Almaklumlah. Tahun lepas masing-masing raya terkejut. Kelam kabut semua dibuatnya.
Tapi yang penting, raya tetap raya.

Alhamdulillah. Tahun ni macam biasa dapat lagi kita beraya bersama-sama dengan ahli keluarga. Puas lah dapat makan ketupat, rendang, kuah kacang dan masak lodeh. Bergambar bersama ahli keluarga. Seronok sangat.

Kak ja setiap tahun macam biasa akan balik kampung belah suami dulu. Lepastu barulah balik kampung kak ja.

Dan macam biasa bila balik kampung, kenalah pulak time raya kan. Apa lagi memang kerja makan je lah. Belum lagi masuk air manis yang bermacam-macam jenis. Kalau tak makan rasa rugi pulak kan. Tapi nasib baik kak ja dah prepare awal-awal. Suplemen Shaklee memang kak ja bawak ke mana-mana sahaja. Biasalah, kak ja tetap beraya dengan Shaklee.

Nak tau apa yang kak ja bawak masa raya?


Ni antara suplemen yang kak ja angkut bawak balik kampung.

Vitamin C

Vitamin c ni memang wajib bawa ke mana-mana. Bantu mantapkan imun badan. Maklumlah, musim perayaan ni memang mudah sangat nak jatuh sakit.

Lecithin

Ini pun wajib bawak bila raya dan ada kenduri. Lecithin ni bagus untuk bantu uraikan lemak dalam badan. Jadinya, takde lah lemak tu 'sangkut' je dalam badan kita. Esok pagi tu, pembuangan pun lancar je. 

Ostenutrix

Yang ni bagus untuk korang yang penat sediakan juadah raya dan layan tetamu. Ambil waktu malam sebelum tidur. Insyaallah dapat tidur yang berkualiti. Esoknya, nak membuang pun senang. Tak payah nak meneran bagai.

Vivix

Vivix ni kak ja ambil waktu pagi lepas sarapan. Buat tambah tenaga. Maklumlah, seharian penat layan tetamu yang datang beraya kan.

Walau apa pun, tak kira lah time raya ke, kenduri kendara ke, makan tetap kena jaga. 

Ni dah pulun makan banyak-banyak jangan lupa ambil suplemen. Yang belum pernah ambil produk Shaklee, meh contact kak ja. Pastikan korang juga beraya dengan Shaklee.

Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia.



Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-6175 288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit



No comments:

Post a Comment