Saturday 25 March 2023

Bestnya Fun Day Shaklee

Bila sebut Fun Day, pastinya terbayang aktiviti yang menyeronokkan terutamanya untuk kanak-kanak.

Shaklee juga tak terlepas mengadakan Shaklee Fun Day pada 18 Mac yang lepas. Ada beberapa branch Shaklee yang terpilih untuk mengadakan Fun Day ini iaitu di Head Office, branch Shaklee Kuala Lumpur, branch Shaklee Kota Bharu dan branch Shaklee Johor Bahru.



Ada yang datang bawa anak-anak, ada yang datang dengan ahli baru, ada yang datang dengan team masing-masing.Yang bestnya masa inilah banyak sangat penjimatan untuk produk terpilih. Diskaun yang Shaklee bagi memang giler-giler lah. 

Walaupun kak ja tak dapat join program pada hari tersebut kerana perlu menghadiri kelas Dr Redza, tapi kak ja tak lepaskan peluang untuk grab produk Youth.



Harganya memang murah. Rugi lah kalau tak grab. Siap dapat free pouch dan ceramic mug lagi. Walaupun kat rumah masih ada stok, kak ja tetap beli jugak. Rasa rugi kalau tak beli. Terima kasih lah pada sideline kak ja yang sudi bantu belikan produk untuk kak ja.

Kalau tengok kat sini, anak-anak pun happy je dengan aktiviti mereka. Tak mengganggu pun ibu ayah yang tengah sibuk shopping.



Mana yang datang dengan membawa ahli baru, pastinya teruja. Sebab satu kelainan bila masuk branch Shaklee ni. Ambil bakul dan shopping lah sepuas-puasnya. Produk semua dipamerkan depan mata. Sudah tentulah excitednya tu lain macam.

Korang tengoklah sendiri gambar-gambar ni. Semuanya ceria je dapat jumpa sideline dan team masing-masing. 



Kak ja bersyukur sangat sebab dapat join bisnes Shaklee ni. Inilah bisnes yang paling best dan paling lumayan. 
Korang yang nak cuba buat bisnes Shaklee, jangan segan silu tau contact kak ja.


Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia.



Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-6175 288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment