Sunday 12 March 2023

Bestnya Dapat Duit Raya Awal

Setiap kali nak sambut raya, peranan ketua keluarga semakin mencabar. Tahun ni, InsyaAllah kita akan sambut raya dalam bulan 4.

Bagi mereka yang mempunyai keluarga yang besar, memang agak sulit sedikit. Dengan anak-anak yang baru naik sekolah, dengan nak sambut Ramadhan, lepastu pulak raya. Haih.... memang pening dibuatnya. Besar belanjanya tu.




Pastinya ramai yang sudah mula mencari income tambahan. Yelah...permintaan keluarga seboleh-bolehnya cuba untuk dipenuhi. Raya pun disambut setahun sekali. Kesian pula pada ahli keluarga kalau tak dapat apa yang diingini. 

Tapi...kak ja bersyukur sangat. Sebab kak ja bakal dapat duit raya awal nanti. Bukan kak ja seorang sahaja. Tapi semua pengedar Shaklee yang layak. Tapi bukan duit raya dari kerajaan tau. Ni duit raya dari Shaklee (bonus) yang akan dibayar pada setiap 14hb setiap bulan. Syukur Alhamdulillah. Sekurang-kurangnya kak ja ada duit tambahan. Dapat ringankan beban suami. 





Seronok kan dapat duit raya awal ni? Siapa yang tak suka. Semua orang suka. Duit raya awal ni sekurang-kurangnya dapat membantu meringankan sedikit beban kewangan kita. Dan yang bestnya, duit raya ni kita boleh tetapkan berapa yang kita nak. Setiap hari pulak tu kita boleh tengok berapa jumlah bonus yang kita bakal dapat. 

Sebenarnya setiap kali nak sambut raya, kak ja memang dah buat perancangan rapi. Almaklumlah kita ni bekerja sendiri. Jadi memang perlu sangat 'financial planning' tu. Kalau tak, sesak juga dibuatnya.

Kak ja lebih suka buat persiapan awal. Senang nak budget kewangan nanti. Baju raya memang dah beli awal. Tinggal nak sediakan duit raya dan kuih raya je nanti. Duit raya awal yang Shaklee bagi tu nanti, boleh lah kak ja gunakan untuk perbelanjaan yang lain.





Sebenarnya dalam hidup ni memang kita perlukan perancangan. Jangan lah suka sangat buat kerja last minute. Ini untuk mengelakkan kita dari terbeban oleh masalah kewangan.

Korang tak berminat ke nak dapatkan duit raya awal dari Shaklee ni? Kalau nak tau caranya bagaimana, jangan segan silu hubungi kak ja ye.

KORANG TETAPKAN BERAPA DUIT RAYA YANG KORANG NAK.
KITA BUAT SAMPAI JADI.


Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia.



Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-6175 288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment