Wednesday 14 June 2023

Pengedar Shaklee Seremban, Senawang, Port Dickson

 Assalamualaikum dan salam sejahtera korang semua.

Bagi yang belum pernah menjejaki blog kak ja, pasti korang tertanya-tanya siapalah si empunya blog ni kan? Macam mana lah orangnya. Apa kerja dia?

Ha...mehlah sini. Kak ja nak perkenalkan diri.


Nama sebenar Kak Ja Nuur Feiza Naquieb binti Mohd Aziz. Kak ja merupakan isteri kepada seorang suami dan ibu kepada seorang anak dara yang comel. Kak ja merupakan Pengedar Shaklee bagi kawasan Seremban dan Senawang. Kadang-kadang lajak jugak ke Rembau dan Port Dickson. Kak ja dah join Shaklee ni sejak tahun 2013 lagi. Lepas lahirkan anak dara kak ja tulah kak ja mula kenal Shaklee. Dan sehingga sekarang kak ja masih aktif berbisnes Shaklee.

Sebenarnya seronok tau buat bisnes Shaklee. Dapat berjumpa dan berkawan dengan ramai orang. Dan yang paling penting dapat bantu orang lain hidup lebih sihat dan selamat dengan produk Shaklee. Boleh baca artikel ni nanti.



Customer kak ja pun tak lah terhad setakat kawasan Seremban dan Senawang je. Tapi seluruh Malaysia. Cumanya yang dekat ni boleh lah kak ja cod. Yang jauh kita guna perkhidmatan abam kurier. Ha..gitu.. Tak susah pun kan?

Dan kak ja memang biasanya ada ready stock untuk produk-produk tertentu. Maklumlah, bila nak cod ni customer pastinya nak cepat kan. So, bila ada ready stock ni memang untung sangat. Bantu mudahkan urusan customer kita.



Jadi, korang yang tengah cari produk Shaklee atau sedang cari bisnes yang sesuai untuk jana pendapatan, boleh lah cari kak ja pengedar Shaklee yang sah.

Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia.



Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-6175 288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyaki

1 comment:

  1. Jangan lupa anda yang berada di area berdekat dengan kak Ja untuk dapatkan produk Shaklee anda. Memang akan puas hati.

    ReplyDelete