Tuesday 11 September 2018

Set Menyusu Shaklee






Ibu-ibu yang melahirkan pastinya teruja untuk menyusukan anak mereka sehingga berusia 2 tahun. Ini memang impian besar seorang ibu.

Tapi, adakalanya impian ni tak dapat dipenuhi sebaiknya kerana tak semua ibu dikurniakan susu badan yang banyak. Ada yang selepas melahirkan, susu badan masih juga tak keluar walau puas dihisap oleh baby. Ada yang hanya mampu menyusukan anak selama 6 bulan..setahun. Dan ada yang berjaya menyusukan anak lebih dari 2 tahun. Tahniah kepada ibu-ibu semua kerana anda tetap ibu yang hebat kerana berusaha mencari jalan untuk menambah susu badan anda.

Jom jenguk sikit apa suplemen yang sesuai untuk tambah susu ibu ni.

         
                    
Vita-Lea 
Adalah yang terpenting untuk anda dan bayi kerana ia mempunyai nutrisi lengkap bagi memastikan kesihatan yang sempurna dari segala aspek kesihatan. 

B-Complex 
Amat penting untuk memastikan perkembangan saraf yang sempurna untuk bayi anda, di samping memastikan kesihatan mata, mulut dan kulit anda serta bayi. Selain itu, ia membantu penghasilan tenaga dan darah. 

Sustained Release Vitamin C 
Penting untuk mengoptimumkan imun sistem anda dan bayi, di samping itu ia membantu dlm penghasilan kolagen. Bagus untuk kulit yang cantik dan sihat.

Energizing Soy Protein
Mengandungi Isoflavone yang bertindak seperti hormon estrogen, membantu dlm meningkatkan penghasilan susu. Di sampiong itu Isoflavone melambatkan, membantu melembap, menggebu dan menganjalkan kulit dan payudara. Di samping itu soya mengandungi protein yang tinggi utk bayi anda. 

Alfalfa Complex 
Telah digunakan sekian lama secara tradisi oleh para ibu untuk meningkatkan penghasilan susu. Di samping itu Alfalfa bagus untuk kesihatan buah pinggang dan merendahkan kandungan kolestrol. 

Ostematrix
Ianya sangat penting untuk memastikan gigi dan tulang anda kuat dan sihat. Susu yang anda berikan kepada bayi mengandungi kalsium yang tinggi, jika para ibu tidak mengambil kalsium yang cukup, kalsium dari tulang anda akan diserap bagi menghasilkan susu. Lama kelamaan terutamanya ibu yang mempunyai anak ramai, tulang anda akan rapuh, gigi rongak, belakang membongkok (osteoporosis). Oleh itu, pastikan anda mengambil kalsium yang cukup.

Namun begitu, set menyusu ni boleh diambil mengikut keperluan dan budget anda. Nak tau yang mana satu suplemen yang sesuai untuk ibu-ibu? Hubungi kak ja sekarang.



Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia



Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang




DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit




No comments:

Post a Comment