Thursday 23 February 2017

SET JERAGAT SHAKLEE



Kehadiran jeragat pasti mencacatkan penampilan seseorang wanita. Korang mesti tak suka sekiranya masalah jeragat ini sentiasa berulang-ulang kan.
Selalunya mereka yang mengalami masalah jeragat, terpaksa mengenakan mekap tebal untuk menutup kesan tompokan berwarna coklat sama ada coklat gelap atau coklat yang pudar. Untuk wajah bebas jeragat tanpa perlu bermekap, kak ja syorkan agar korang cuba set jeragat Shaklee ni. InsyaAllah. Ianya boleh bantu untuk menyelesaikan masalah kulit korang supaya tidak menjadi semakin teruk.


·         Nutriwhite Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15 
 untuk lindungi kulit dari sinar uv waktu siang hari.

·         Nutriwhite Spot Whitening Treatment 
untuk kurangkan dan memudarkan warna coklat jeragat.
·         Collagen Powder 
kolagen adalah tisu penyambung yang membantu mengekalkan kekuatan dan keanjalan kulit. Semakin umur meningkat semakin badan kekurangan kolagen sekaligus memberi peluang terjadinya jeragat, Pengambilan kolagen yang konsisten dapat menghalang kejadian jeragat.



·         Vitamin E 
Vitamin E terkenal dalam berfungsi merawat pelbagai masalah kulit. Kandungan antioksidan yang tinggi adalah kunci untuk menghilangkan jeragat di wajah. Mengambil 1 softgel vitamin E setiap hari mampu menghilangkan jeragat di wajah dan melambatkan penuaan. Selain itu, cara lain menggunakan vitamin E Shaklee untuk menghilangkan jeragat adalah dengan memecahkan softgel dan sapukan pada kawasan wajah yang berjeragat. Kaedah ini akan mempercepatkan proses menghilangkan jeragat di wajah di mana sel kulit yang rosak akan diganti dengan sel baru.

·         Sustained Release Vita C Plus 
Vitamin C Shaklee didatangkan dalam bentuk sustained release iaitu dilepaskan dalam badan secara perlahan-lahan sebanyak 100mg setiap jam untuk satu tablet bagi membolehkan vitamin C sentiasa berada dalam badan kita. Vitamin C sekiranya diambil secara berterusan terbukti akan mencerahkan kulit, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan jeragat. Kulit akan menjadi semakin cerah dan jeragat akan semakin memudar dan hilang.
·         GLA Complex 
 Jeragat berlaku kerana terdapat masalah pada hormon. Oleh itu, pengambilan Gamma Lenolenic Acid (GLA) adalah amat penting. GLA Complex Shaklee mengandungi 2 kali ganda lebih GLA berbanding jenama lain di pasaran. Untuk menghilangkan jeragat, GLA Complex akan mengawal paras hormon estrogen & testosteron. Apabila hormon sudah stabil, masalah jerawat yang menjadi punca utama jeragat akan dapat diatasi.


·          ESP (Soy Protein) 
ESP penting dalam penghasilan sel baru dan mengurangkan kesan kulit mati. Kandungan protein yang cukup dalam sel kulit juga mampu menghalang tompokan pigmentasi sekaligus menyebabkan terjadinya jeragat.


Jangan biarkan masalah kulit berjeragat korang semakin bertambah teruk sehingga boleh menyebabkan korang merasa rendah diri dan hilang keyakinan untuk berdepan dengan orang lain. Nak dapatkan set jeragat Shaklee, boleh hubungi kak ja.  

Sihat di dalam, cantik di luar.

 Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada kak ja. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia

Feiza Aziz
ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang






No comments:

Post a Comment