Tuesday 19 July 2016

Suplemen Shaklee Sebabkan Healing Crisis.

#tsunamishaklee

Masa mula² ambil Shaklee dulu, kak ja tak tau pun adanya healing crisis ni.

Dulu memang kulit kak ja very the sensitip. Selalu naik gatal². Hampir setiap bulan kak ja akan alami masalah yang sama. Lepas ambik alfalfa, lagi melampau² tahap kegatalannya. Hampir 1 badan naik macam ruam. Tapi, gatal2 tu naik sekejap je.

Ada sorang kawan kak ja merangkap customer kak ja pun kena benda yang sama. Dia call kak ja sambil mengadu masalah dia. Habis muka dan badan dia naik gatal². Sampai malu nak jumpa orang. 

Masa tu kak ja dah bijak sikit sebab dah refer kat upline kak ja punca gatal² ni. .Rupa²nya healing crisis. Itu tandanya tubuh badan kita tengah bertindak balas dengan supplement semulajadi yang kita ambil. Senang cakap, proses nyah toksin dari badan kita. 

Yelah, dah berapa lama kita hidup. macam-macam yang kita makan. Macam-macam yang masuk dalam badan kita. Jadi, ini lah masanya kita nak nyah semua toksin yang dah lama terkumpul dalam badan.

Kak ja pun suruh dia teruskan pengambilan suplemen tu. Tapi dia tak sanggup pulak.. Huhu..
Dan kak ja masih dan tetap ambil alfalfa. Hasilnya? Takde dah kulit yang gatal² ni lagi. Dah takde allergic seafood dah. Senang cakap, makan lah apa saja asalkan berpada². Alhamdulillah.



Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia



Feiza Aziz
ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment