Tuesday 12 July 2016

Kerana Shaklee Ku Jatuh Cinta

#tsunamishaklee

Dulu sebelum kenal shaklee, kak ja memang tak minat dengan supplement² ni. Kak ja pernah lah jugak beli supplement kat farmasi tapi rasa macam membazir duit je sebab takde kesan positif langsung. Bukan murah pulak tu.

Tapi, lepas beberapa bulan lahirkan Maira, kak ja diperkenalkan dengan shaklee oleh isteri sepupu kak ja sendiri. Masa tu kak ja try set menyusu. Terus daftar ahli tau. Harga? Memang boleh tahan. Kesannya? Memang memuaskan.

Lepas tu kak ja mula lah try satu² produk ni. Siap promote kat keluarga dan kawan² lagi. Yang bestnya bila dah kenal shaklee ni kan, banyak manfaat yang kak ja dapat. Banyak ilmu yang kak ja pelajari. 

Antara nya :
🔗 masalah kesihatan kak ja makin baik
🔗 dapat share kebaikan produk dengan ahli keluarga dan orang lain. Paling best bila mak sendiri puas hati dengan shekli.
🔗 banyak info tentang kesihatan yang kak ja dapat. Selama ni, tak ambik tau pun.
🔗 dalam shekli ni, kak ja tak diajar untuk menjual dan mengaut keuntungan semata². Tapi yang penting sebarkan kebaikan produk dan bantu mereka yang alami masalah kesihatan dengan produk ni.
🔗 dulu, susah sangat nak buat amalan sunat. Tapi, dalam shekli kak ja diingatkan supaya rajin buat amalan² sunat dan jadikan ia amalan harian. Alhamdulillah, rasa seronok sangat.
🔗ha..yang ni paling best. Bila tengah² bulan poket orang lain mula kering, tapi akaun bank kak ja ada pulak duit masuk..hehehe


Yang penting, USAHA, DOA dan TAWAKAL

Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia


Feiza Aziz
ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment