Friday 29 July 2016

Seronoknya Menuntut Ilmu


#tsunamishaklee

Belajar..belajar..dan terus belajar.
Selagi kita masih bernyawa, jangan berhenti menuntut ilmu. Tapi kali ni kak ja tak further study kat mana² universiti tau. Sekadar menuntut ilmu di kelas² anjuran shaklee

Yang bestnya, kelas² yang dibuat setiap bulan adalah PERCUMA. Eh..orang nak bagi ilmu secara percuma pun korang malas pegi? Memang lah rugi sapa yang tak pegi tu.


Kadang² attend jugak kelas nutrisi dan kelas² lain yang bayarannya sangat lah murah tapi macam² kak ja dapat. Dapat ilmu, dapat jumpa upline, dapat jumpa sideline, dapat jumpa orang² hebat dan yang bestnya bila dapat vitamin FREE. hehe..


Tak kisahlah apa bisnes yang korang buat, bila ada peluang..pegilah kelas² yang dianjurkan. Tak rugi pun. Dan jangan lupa manfaatkan ilmu yang diperolehi sepanjang proses pembelajaran. Barulah dapat hasilnya.

Tuntut ilmu sebanyak mungkin dan dekati mereka yang dah berjaya. Jangan lupa tanya RAHSIA KEJAYAAN mereka .



Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia

Feiza Aziz
ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment