Tuesday 21 June 2016

Perlu Yakin Dengan Produk Shaklee


#tsunamishaklee

Kenapa kak ja suka dan yakin dengan produk Shaklee? 
Sebab semua produk Shaklee 100% semulajadi.
 Sentiasa selamat
 Sentiasa berfungsi
 Sentiasa mesra alam

Inilah tagline Shaklee dulu, kini dan selamanya. Malah, ada antara produk Shaklee yang dah berusia 100 tahun. Bukan jangka masa yang pendek tu. Kalau lah produk tu tak bagus, takkan bertahan selama itu kan?

Setiap produk Shaklee dihasilkan dari sumber bahan semulajadi yang terbaik yang menjalani lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan setiap produk. Malah, setiap produk Shaklee tidak mengandungi bahan campuran yang berbahaya, tiada pewarna atau perasa tiruan.

Sebagai contoh, Herbal Blend Cream ni. Kak ja sendiri suka dengan cream ni. Tak mengandungi paraben yang boleh menipiskan kulit. Malah, lembut dan tak melekit bila disapu. Anak kak ja kalau dapat cream ni memang dibuatnya macam losyen ðŸ˜„.

Dan yang bestnya, produk² Shaklee ni tak dijual bersepah sana sini macam sesetengah produk. Oppsss ðŸ™Š. Sebab, Shaklee sangat menjaga kualiti dan keberkesanan produk mereka.

Jadi, tak perlu ragu² dengan produk Shaklee. Uols guna, uols rasa, uols yakin.

Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia


Feiza Aziz
ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment