Thursday 30 June 2016

Jangan Buang Botol Suplemen Shaklee

#tsunamishaklee

Kalau beli botol kicap, bila dah habis, botolnya kak ja buang. Beg plastik yang elok kak ja simpan sebab boleh guna semula bila perlu. Suratkhabar yang dah habis baca, kak ja letak 1 tempat untuk kegunaan bila perlu. Kotak Shaklee kak ja bukak, simpan dan bawak balik kampung untuk dijual. ( Mak Abah memang asingkan bahan² yang boleh dikitar semula).

Ha...botol² supplement Shaklee pulak, apa yang kak ja buat? Biasanya kak ja susun tinggi² dulu ðŸ˜„. Bila perlu baru kak ja ambil.. basuh, dan gunakan.

Macam botol lecithin, kak ja gunakan untuk isi bawang putih yang dah siap dikopek. Senang lah bila nak guna nanti. Botol esp pulak, kak ja gunakan untuk menabung. He he..bila menabung kat bekas yang tak transparent ni, takdelah sibuk nak belek berapa duit yang ada. Sebab tak nampak dari luar kan. Cuma boleh skodeng jelah ðŸ˜‚😂. Jadi, selamat lah duit tu.

Tapi, botol² yang lain tu kak ja tak buang. Kak ja simpan. (Yang dalam gambar tu baru sikit tau. Ada lagi dalam beg plastik). Boleh juga buat rujukan bila perlu. Baca balik semua info yang ada kat situ ðŸ˜Š.

Bijak tak? Nak jadi lagi bijak? Jangan lupa join Shaklee macam kak ja.

Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia


Feiza Aziz
ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment