Thursday 23 June 2016

Idola Ku Dalam Berbisnes





#tsunamishaklee

Sepanjang buat bisnes Shaklee ni, idola saya tak lain tak bukan orang yang sangat rapat dengan saya...mak abah saya sendiri, En Mohd Aziz bin Abu dan Puan Zahrah Bt Hj Abd Basit.

Kenapa mereka? Sebab merekalah saya masih dan terus bertahan dengan Shaklee.

Mak Abah saya bukan orang senang. Masa saya sekolah rendah lagi Mak Abah dah mula berniaga secara kecil²an. Buat nasi lemak dan kuih muih untuk hantar kat kantin pusat. Masa tu Abah keja kat Pusat Serenti Tampin dan mak surirumah sepenuh masa.

Mak pun ambil upah jaga anak orang dan kadang² dapat juga tempahan dari orang luar. Alhamdulillah, dapat juga bantu Abah yang gajinya tak besar mana pun untuk sekolahkan kami 3 beradik (yang bersekolah masa tu).

Kadang² sebelum pegi sekolah, tolong Mak abah bungkus nasi lemak dulu. Waktu malam, tolong Mak Abah buat kuih. Kalau jualan habis, kami seronok sangat. Tapi, kalau haritu rezeki kurang, wajah Mak Abah sedih sikit ðŸ˜ª.

Dan darah bisnes tu mengalir sikit dalam diri saya dan adik beradik yang lain. Mak selalu cakap, apa je Bisnes yang kau buat, mak Abah sokong dari belakang. Jangan jual mahal sangat, yang penting berkat. Rajinkan diri buat solat sunat dhuha.

Saya sentiasa ingat pesan mereka. Terima kasih mak Abah atas nasihat dan sokongan yang berterusan. Doakan Kakak berjaya dunia dan akhirat.

Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia


Feiza Aziz
ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment