Tuesday 28 June 2016

Cerita Tentang Rumah Idaman


#tsunamishaklee

Setiap orang mesti ada rumah idaman kan. Ada yang nak beli rumah besar, ada yang nak rumah 2 tingkat, ada yang nak rumah lengkap dengan swimming pool..eh..macam² lah angan² tu kan. Tak salah pun nak berangan. Bukan kena bayar pun kan 😜.


Kalau tanya rumah idaman saya..saya nak rumah setingkat je, tapi mesti ada halaman yang luas. Senang nak park kereta dan bercucuk tanam. Konon² nak tanam macam² lah. Serai, pokok pandan, pokok cili, kunyit, daun kesum, pokok kari. Dah macam pasar pulak kan. Yelah, senang nak pakai nanti. Tinggal petik je. Kalau beli pun mahal kan. 😁

Dan rumah idaman saya tu semestinya ada 6 bilik. Senang bila mak abah dan adik beradik datang. Ada bilik tamu untuk mereka. Ruang solat dan dapur pun mesti besar. Bilik anak dara saya, saya nak hias cantik². Pastikan dia suka dan selesa.

Dapat rumah macam ni kat area Seremban pun ok jugak. Senang Mak Abah dan adik beradik nak singgah. Sebab rumah yang saya duduk sekarang, kira tengah² laluan mereka 😂.

Emm..seronoknyalah berangan kan. Semoga angan² saya jadi kenyataan. Aminn..

Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia


Feiza Aziz
ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment