Monday 17 July 2023

Kerja dari rumah beri pendapatan lumayan

KERJA DARI RUMAH.

Situasi ni sangat popular semasa covid melanda negara suatu ketika dulu. Pada masa itu, hampir 99% rakyat Malaysia berkerja dari rumah. 


Bagi yang buat bisnes online, rasanya tiada masalah untuk bekerja dari rumah. Tapi bagi yang memang bekerja di pejabat atau 'site' mesti rasa kekok kan?

Tetapi zaman sekarang ni, bekerja dari rumah semakin popular. Dah ramai yang buat kerja sampingan untuk cari pendapatan tambahan. Waktu siang bekerja macam biasa di pejabat. Selepas waktu kerja, fokus pula pada bisnes sampingan.

Maklumlah, zaman sekarang ni memang sangat mencabar. Tak boleh dah nak harap pada satu kerja sahaja. Kena cari income tambahan. Kena lebih rajin. Kena banyakkan usaha. Tak boleh nak tunggu dan mengharapkan bantuan semata-mata. Kena pulak pada yang dah berkeluarga. Sudah pasti terasa agak 'sakit' dengan keadaan ekonomi sekarang.

Namun begitu, dalam sibuk mencari kerja dari rumah kena lah juga berhati-hati. Maklumlah, scammer ramai je yang memerhati. Ramai je yang tunggu mangsa masuk perangkap. Masa ni bermacam-macam iklan tentang bisnes online, kerja dari rumah tersebar sana sini. Mulalah kalian dijanjikan dengan pendapatan yang lumayan dalam masa 7 hari. Dijanjikan bulan bintang. Dijanjikan macam-macam janji palsu lah. Selepas banyak duit dilaburkan, yang tinggal hanyalah janji kosong semata-mata.

Jadi nasihat kak ja. Kalau nak cari pendapatan tambahan, nak berjinak-jinak dengan kerja dari rumah...korang kenalah siasat dulu apa bisnes yang ditawarkan. Adakah ianya sah di sisi undang-undang? Adakah bisnes yang korang buat tu berbaloi dengan pelaburan yang dikeluarkan? Sekarang kan zaman teknologi. Google je tentang bisnes tu. Insyaallah dapat lah jawapannya.

Itu sebabnya sehingga sekarang (sejak tahun 2013) kak ja tetap setia dengan bisnes Shaklee.


 
Sebab Shaklee ni memang dah terkenal di seluruh dunia. Produk yang dihasilkan pun menepati kehendak dan keperluan semua peringkat umur. Di samping produk yang dijamin selamat dan berkesan, Shaklee juga menawarkan bonus yang sangat lumayan. Ini bukan omong kosong tau. Tapi ini memang kenyataan. Dan yang paling best, bisnes Shaklee ni bukan je boleh dibuat dari rumah. Tapi di mana-mana sahaja. Shaklee dah sediakan sistem yang mudah diakses. Jadi, sangat mudah bagi kak ja nak buat bisnes ni. 

So, pada korang yang masih lagi tercari-cari bisnes yang boleh dipercayai dan mampu berikan apa yang korang nak, inilah dia. Ini bukan janji, tapi pasti sekiranya korang bersungguh-sungguh lakukannya.

Nak tau lebih details tentang bisnes Shaklee, jangan malu jangan segan untuk contact kak ja tau.


Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia.



Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-6175 288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023


No comments:

Post a Comment