Tuesday 31 July 2018

Atasi Masalah Gastrik Dengan ESP Shaklee


Assalamualaikum.

Sapa kalangan pembaca blog kak ja yang ada penyakit gastrik? Agak sengsara jugak kan bila gastrik melanda. Pantang lewat makan atau tersalah makan, mesti gastrik datang melanda. Sakitnya, hanya Tuhan je yang tau kan.


Tapi, setiap penyakit tu kan ada penawarnya…ada ubatnya. Kenalah ikhtiar.

Nah, ni salah satu testimoni penghidap gastrik yang berjaya atasi masalah gastrik yang menyerang sejak tahun 2011 lagi selepas amalkan ESP Shaklee. Ikut kisah beliau…

MASALAH GASTRIK DAPAT DI ATASI SELEPAS AMALKAN ESP SHAKLEE

Hai semua. Nama saya Sharon Jane. Berasal dari Bintulu, Sarawak. Saya merupakan suri rumah sepenuh masa.


Sejak beberapa tahun yang lalu saya sering mengalami sakit gastrik yang teramat sangat. Setiap kali gastrik datang menyerang saya terpaksa dikejarkan ke hospital atau klinik bagi mendapatkan suntikan bagi mengurangkan sakit gastrik berkenaan.

Sehinggalah saya melahirkan anak pertama pada tahun 2011 sakit gastrik masih menyerang setiap kali saya makan makanan pedas atau masam. 

Saya masih ingat lagi masa tahun 2015 saya kena serangan gastrik yang teruk sehingga kena tahan di wad kecemasan Hospital Bintulu. Saya mengalamai sesak nafas dan sakit dada. Hanya Tuhan saja tahu bagaimana rasa sakit masa itu.

Saya mengetahui tentang ESP Shaklee melalui laman satu blog bahawa ESP dapat membantu untuk diet. Memandangkan saya mengalami masalah berat badan berlebihan maka saya cuba ikhtiar dengan ESP. 

Setelah mengamalkan ESP saya perasan perubahan pada selera makan. Malah sejak amalkan ESP sakit gastrik saya tidak menyerang lagi. Saya sudah boleh makan buah kegemaran saya iaitu limau dan lemon tanpa kena serangan gastrik. 

Malah ayah saya yang juga mengalami sakit gastrik teruk pun saya perkenalkan dengan ESP. Sekarang ayah juga semakin kurang diserang gastrik dan sentiasa amalkan ESP. 

Harapan saya agar ayah turut pulih dari sakit gastrik sepenuhnya seperti saya. 

Terima kasih ESP.
Terima kasih Shaklee.


Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia


Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment