Thursday 13 December 2018

Set Badan Berbau




Tercari-cari cara untuk menghilangkan bau badan?



Jangan susah hati.
Jangan gundah gulana.

Meh sini, kak ja suggestkan suplimen yang sesuai untuk korang yang mengalami masalah bau badan yang kurang enak.

Amalkan 3 suplimen ni dengan konsisten.



Alfalfa Complex
Alfalfa ni dikenali sebagai agen diuretik, pembersih badan dan penyahtoksik. Ia merangsang pengaliran hempedu, dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh. Ia juga membantu melindungi dari radiasi dan membantu mengawal bau badan.

Garlic Complex
Walaupun ada yang cakap bawang putih ni merupakan salah satu penyebab badan berbau, namun Garlic Complex adalah terkecuali. Ia mengandungi campuran pudina dan ekstrak rosemary yang sangat membantu dalam mengawal bau badan dengan sangat berkesan.  Garlic Complex Shaklee tidak akan dicernakan sehinggalah ia tiba ke dalam usus kecil.

Herblax
Herblax boleh membantu meningkatkan pengaliran darah, mengurangkan bau badan, mengatasi masalah jerawat, melegakan sembelit, mengatasi gas perut dan menormalkan proses usus. Ia bertindak secara semulajadi merangsang pengecutan otot usus dan seterusnya membantu menyingkirkan sisa-sisa yang terperangkap di dalam usus dengan segera bagi mengelakkan penyerapan toksik daripada sisa-sisa makanan ke dalam tubuh.

Jangan bertangguh untuk dapatkan set mujarab ni bagi mengatasi masalah bau badan anda. Bertindak segera sebelum lebih ramai orang menjauhkan diri dari korang.

 Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia






Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang




DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit


No comments:

Post a Comment