Sunday 6 May 2018

Set Berpuasa Shaklee


Assalamualaikum.

Tak lama lagi bulan Ramadhan hampir menjelma. Korang dah buat persiapan untuk puasa belum?

Bagi korang yang tercari-cari produk atau suplemen yang boleh bantu korang cergas dan bertenaga sepanjang bulan puasa, Shaklee memang dah sediakan yang terbaik untuk pelanggan mereka yang tersayang.

Ni dia Set Berpuasa Shaklee yang dikenali sebagai Shaklee Mighty 3 Gems. 




Sesuai diambil ketika sahur untuk membekalkan tenaga yang berpanjangan sepanjang berpuasa. Sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa. Dan jangan risau, set ini juga sesuai diambil oleh ibu mengandung atau yang tengah menyusu badan (breastfeeding).

Kalau terlambat bangun sahur sekalipun, tak perlu risau. Bancuh je ketiga-tiga minuman ni. Pastinya tak rasa letih, dahaga atau lapar sepanjang hari.

Terdapat 3 jenis produk dlam set ini - Mealshake, Energizing Soy Protein (ESP) dan Performance Drink.

Mealshake dan ESP mempunyai perasa vanila, gabungan 2 produk ini akan menghasilkan rasa minuman yang sangat lazat dan berkhasiat. Ia mengandungi 9 asid amino yang lengkap untuk keperluan tubuh dan mampu memberikan tenaga serta mengawal rasa lapar ketika berpuasa.

Performance Drink membantu mengekalkan kandungan air dalam badan kita dan mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk mencegah dehidrasi. Merupakan minuman kegemaran atlit (ala-ala 100 plus tapi rasanya lagi sedap). Mempunyai perasa oren, sesuai diminum begitu sahaja atau dicampur bersama Mealshake dan ESP. Performance Drink merupakan produk pilihan breastfeeding mothers yang berpuasa kerana banyak tenaga dan bendalir yang dikeluarkan ketika proses menyusu.

Jangan lupa dapatkan Set Berpuasa Shaklee sekarang.

Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia




Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang




DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment