Tuesday 2 August 2016

HQ Shaklee Di Pleasanton, California


#tsunamishaklee

Nak cerita tentang  HQ Shaklee di US, tak dapatlah kak ja nak ceritakan secara detail. Sebab kak ja sendiri belum pernah sampai ke sana. 

Tapi geng-geng Shaklee yang dah pernah pegi sana..mesti tau macam mana bestnya kan? Ada yang teruja, ada yang tak nak balik ke Malaysia pun ada. Memang seronok sangat lah tu

Yang kak ja tau hasil pencarian bersama pakcik google, bangunan di sana direka khas oleh seorang arkitek terkenal dunia, Gensler. Ianya direka selari dengan konsep mesra bumi. Ini kerana, semua produk Shaklee berasaskan sumber semulajadi semata-mata.

Selain tu, bahan² kayu dan pintu pula diambil dari kawasan hutan mampan. Permaidani nya pun dibuat dari bahan kitar semula. Wahh... memang mesra alam betul.

Dalam ofis Shaklee tu, semuanya guna sensor pergerakan. Bila takde orang, suis lampu akan tertutup sendiri. Jadi, memang jimat tenaga elektrik. Eh, kalau lah boleh apply kat rumah sendiri, memang jimat bil elektrik kan. Hihi..

Kalau tengok dalam gambar, nampak tanaman landskap yang dijaga rapi. Fuh..memang tenang dan segar je udara kat situ kan. Sejuk je mata memandang. Terbang segala tekanan dan masalah kerja.

Sebenarnya banyak lagi yang best tentang HQ Shaklee ni. Nantilah kak ja cite bila dah dapat join trip ke sana. Korang doakan kak ja tau.


Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia

Feiza Aziz
ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment