Tuesday 16 June 2015

Tingkatkan Sistem Imun Dengan Nutriferon Shaklee

Nutriferon Shaklee


Satu-satunya suplemen hasil penyelidikan pakar imun terkemuka, Dr. Yasuhiko Kojima.

Hasil penyelidikan beliau melebihi 40 tahun, telah berjaya mencipta Nutriferon® selepas menjalankan pelbagai penyaringan, uji kaji dan penilaian terhadap ribuan sebatian dan lebih 200 herba yang berlainan.

Nutriferon® mengandungi campuran proprietari ekstrak tumbuhan semula jadi daripada biji labu, benih plantago, bunga bebuas Jepun dan bunga kesumba.

Apa itu NutriFeron?

Nutriferon merupakan penemuan yang terhebat dalam sains sistem imun. Suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Sekiranya diambil setiap hari dapat meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun.

Siapa yang memerlukan NutriFeron?

- individu yang rendah sistem imun.
- individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
- individu yang apabila sakit (demam), demamnya melarat melebihi seminggu.
- ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.



Nutriferon Dihasilkan Dari Ekstrak Tumbuhan

.:Biji Labu:. 
Merangsang pengeluaran interferon semulajadi tubuh
Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser








.:Honeysuckle Jepun:.
Menentang pencerobohan virus dan kuman









.:Biji Plantago Asiatica:.
 Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun







.:Bunga Safflower:.
Menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman


Manfaat utama Nutriferon Shaklee:

1.                  Mengukuhkan sistem Imun dalam masa 3 hari – Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi didunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu meransang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh: T-cells, B-cells dan makrofag.

2.                  Melawan Kanser dan Tumor – Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang meransang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

3.                  Melindungi dari Influenza – Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

4.                  Meringankan Stres dan Kelesuan – Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

5.                  Melambatkan Penuaan- Formula unik Nutriferon meransang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu, sel-sel akan menjadi lebih sihat.

6.                  Mengurangkan Infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis Bdan C – Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dll kepada pesakitHepatitis B dan C.

7.                  Mempertingkatkan menopous – Hypertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah, dan masalah lain berkaitan menopous akan menjadi lebih baik.

8.                  Mempertingkatkan PMS – Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisanan, insomnia dan mood swing.

Jom amalkan Nutriferon untuk system imun yang hebat.

Saya merupakan pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia. Hubungi saya untuk mendapatkan set yang paling tepat dan konsultansi percuma.

Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

No comments:

Post a Comment