Thursday 8 January 2015

Advanced Joint Health Tablet


Advanced Joint Health Tablet Shaklee 


Satu formula yang menggabungkan bahan-bahan yang amat berkesan bagi menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan dan fungsi sendi yang sihat. Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang-temulang yang memberi sokongan dan membantu anda bergerak. Ia terdiri daripada tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair-cecair sinovia yang merupakan bendalir untuk melicinkan sendi-sendi serta memberikan keselesaan antara tulang-temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal. Semakin umur meningkat, tulang rawan menyusut secara semulajadi lalu menyebabkan ketidakselesaan sendi dan pergerakan terbatas. Ketidakselesaan sendi boleh mengakibatkan kualiti hidup anda terjejas dan menghalang anda dari melakukan aktiviti yang anda gemari. Advanced Joint Health Tablet Shaklee mampu mengembalikan keselesaan sendi dan mengaktifkan pergerakan

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

10 Kebaikan AJHT 

1. Menyokong ketidakselesaan sendi
2. Membantu kekalkan tulang rawan
3. Memelihara tisu penyambung yang sihat
4. Melancarkan pergerakan harian
5. Menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
6. Anti radang semulajadi 
7. Dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
8. Memberi kekuatan kepada struktur sendi
9. Bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan , juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen)
10. SANGAT-SANGAT BERKESAN ..KESAN POSITIF SELEPAS 5 HARI PENGAMBILAN

Untuk kesan yang lebih baik, saya syorkan AJHT ini diambil sekali dengan Ostematrix dan juga Omega Guard Shaklee.

Sakit sendi seperti sakit sendi lutut, sakit sendi pinggang, sakit sendi bahu, sakit sendi jari, sakit sendi lutut dan lain-lain menyebabkan anggota tubuh di bahagian tersebut berasa tegang, lenguh, bengkak dan berasa sakit yang tak terperi. Tambah kasihan melihat atuk, nenek ibu bapa menahan kesakitan akibat sakit sendi dan sudahnya bila terlampau sakit terpaksa menelan pain killer. Pain killer hanya bertindak mengurangkan rasa sakit tetapi tidak pun merawat sakit sendi. Dan lagi jika digunakan dalam tempoh yang panjang berisiko merosakkan organ dalaman. Anda boleh beralih menggunakan Advanced Joint Health Shaklee yang lebih selamat, 100% semulajadi, terbukti secara klinikal, sesuai untuk vegetarian untuk memperbaiki struktur sendi dan tulang anda dalam secepat 5 hari sahaja. Amalkan Advanced Joint Health Shaklee untuk kesihatan otot sendi dan tulang yang berpanjangan. Jadi sakit sendi tidak lagi menghantui anda. Hasil ujian klinikal mendapati Ekstrak Boswelia dalam Advanced Joint Health Shaklee berkesan dalam masa 5 hari mengatasi sakit sendi dan tulang serta lebih berkesan daripada produk sakit sendi terkemuka di pasaran.

Kelebihan mengamalkan Advanced Joint Health Shaklee

1.  31% Pergerakan menjadi lebih mudah berbanding sebelum menggunakannya
2.  41% Pergerakan menjadi lebih selesa dan digemari ramai
3.  Bebas kondroitin sulfat (kondroitin sulfat mengganggu glukosamina)
4.  Formulanya berasaskan 100% sayuran. Sangat sesuai untuk vegetarian
5.  Mengandungi Vitamin C
6.  Mengandungi Zink, Tembaga dan mangan.
7. Mengandungi ekstrak Boswellia 

Rasailah sendiri perbezaan sebelum dan selepas menggunakan Advanced Joint Health Shaklee anda pasti tersenyum dan gembira dengan keberkesanannya mengatasi sakit sendi anda.



Saya merupakan pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia. Hubungi saya untuk mendapatkan set yang paling tepat dan konsultansi percuma.



Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

No comments:

Post a Comment