Thursday 14 February 2019

Bacaan Tekanan Darah Tinggi Kembali Normal


Benda baik jangan simpan sorang-sorang.
Kenalah kongsikan dengan semua orang.

Ha..itulah yang kak ja buat bila dah join Shaklee ni.
Yelah, Shaklee ni produk yang terbaik. Dah tentu ramai yang nak try kan.

Tapi kan, masa mula-mula nak bagitau yang kita ni jual Shaklee, memang malu. Bukan malu sebab kita menjual, tapi malu sebab tak tau macam mana nak mulakan. Hahaha….

Balik kampung, kak ja bawak balik flyers Shaklee sekali. Konon-kononnya nak bagi lah pada mak abah, adik beradik. Tapi..tak terbagi. Hikhikhik..

Last2 sebelum balik semula ke Seremban, pass kat adik. Mintak adik bagi pada mak.

Nak tau apa mak kak ja buat lepastu?

Mak call dan tanya set untuk darah tinggi dan masalah kaki mak yang selalu cramp.
Wow..amazing. Tak sangka yang mak nak try Shaklee.

Kak ja pun suggest lah set yang sesuai.
Mak ambil Lecithin, Garlic Complex, Ostematrix dan Alfalfa Complex.
Dan mak kak ja memang konsisten makan sehingga ke harini.

Mak cakap, tekanan darah tinggi dah stabil.
Tidur dalam air cond pun kaki tak cramp dah.
Rasa kebas pun hilang.

Syukur Alhamdulillah.
Takde yang lebih menggembirakan bila tengok ibu bapa kita sihat kan?

So, kak ja kongsikan testimony mak kak ja sendiri.

TEKANAN DARAH MENURUN, ALAHAN MAKANAN HILANG
.





Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Nama saya Zahrah Bt. Abd Basit, berumur 60 tahun dan mempunyai 6 orang anak. Saya kini menetap di Melaka dan merupakan seorang suri rumah.
.

Saya mengidap penyakit darah tinggi dan juga mengalami masalah cramp ketika tidur terutamanya pada waktu malam di dalam bilik yang berhawa dingin. Saya juga selalu mengalami gatal-gatal apabila makan makanan seafood dan ayam. Penyakit gatal-gatal ini telah saya alami sejak 10 tahun lamanya manakala darah tinggi dan cramp kaki pula lebih kurang 3 tahun. Saya juga kerap ke hospital untuk mengambil ubat supaya dapat mengurangkan masalah yang saya hadapi ini.
.

Anak saya, Nur Feiza Naquieb telah mencadangkan kepada saya untuk menggunakan supplemen Shaklee iaitu Garlic Complex, Lecithin, Alfalfa Complex dan juga Ostematrix. Beliau merupakan pengedar sah Shaklee dan pengguna tegar produk-produk Shaklee. Saya terus berminat untuk menggunakan produk Shaklee selepas membaca flyers yang diberikan oleh anak saya itu.
.

Saya mengambil produk Shaklee seperti yang dicadangkan dan tidak menggunakan sebarang produk lain semasa menggunakan supplemen Shaklee dan Alhamdulillah saya tidak mengalami sebarang healing crysis semasa menggunakannya.
.

Alhamdulillah, dalam tempoh setahun, tekanan darah saya mulai menurun, 130/80. Masalah cramp dan gatal-gatal juga kini tiada lagi. Yang bestnya, ada yang teka umur saya dalam 40an. Nampak muda gitu. Doktor juga telah mengesahkan tekanan darah saya sudah OK dan stabil.
.

Saranan saya kepada anda, tidak salah untuk berikhtiar dengan supplemen tapi pastikan supplemen tersebut selamat dan berkesan. Saya sangat gembira kerana tiada lagi alahan pada ayam dan seafood, kaki tidak cramp lagi dan tekanan darah sudah OK.
.

Terima kasih kepada anak saya sebab kenalkan saya dengan produk Shaklee. Alhamdulillah.

Alhamdulillah. Kak ja memang happy sangat bila dapat feedback yang positif dari mak.

Tiada penyakit yang tiada ubatnya.
Kecuali MATI.

Jangan berhenti ikhtiar untuk kesihatan anda.


KESIHATAN MILIK KITA SEMUA.


Good Health Is Wealth


 Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia





Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit

Top of Form







1 comment: