Friday 24 October 2014

Meal Shakes


Meal Shakes
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein tenusu (lembu) dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.Meal shake mengandungi gula pada paras dibenarkan dan selamat kerana di ekstrak dari jagung, bukan pemanis tiruan seperti dalam kebanyakan makanan tambahan kanak-kanak.



Fakta tentang Meal Shakes Shaklee:

1.      Nutrisi Lengkap ==> Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’. Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif.
2.      Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel ==> Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
3.      Untuk Pembesaran ==> Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. Jadi, ianya sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak.
4.      Anti-oksida ==> Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan. *Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.
5.      Pemulihan Kulit ==> Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit. *Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.
6.      Detox ==> Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut. *Sesuai untuk kanak-kana serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit

Siapa yang patut ambil Meal Shakes?

Meal Shakes sesuai untuk semua termasuk :-
-  Ibu hamil yang tiada selera makan, morning sickness yang teruk.-
-  Ibu menyusu yang ada kekangan bajet untuk mendapatkan Energizing Soy Protein [ESP].
-  Ibu bapa yang telah berumur yang tidak makan secara sihat dan tidak suka makan vitamin    
   berbentuk pil.
- Kanak-kanak dan remaja yang sedang meningkat dewasa.
- Sesiapa sahaja yang selalu tidak sempat untuk minum pagi-secawan Meal-Shake sudah   
   cukup untuk anda.
- Anak kurang selera makan
- Anak sembelit
- Anak tidak suka makan sayur- sayuran
- Anak tidak suka makan buah - buahan
- Anak mempunyai masalah kesihatan
- Anak yang kurang berat badan

Jom dapatkan segera sementara promosi masih berlangsung sepanjang bulan Oktober ni. Boleh whatsapp saya untuk sebarang order, konsultasi percuma atau yang ingin menjadi ahli.


Saya merupakan pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia. Hubungi saya untuk mendapatkan set yang paling tepat dan konsultansi percuma.



Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

No comments:

Post a Comment