Wednesday 13 August 2014

Set Kesuburan

Setiap perkahwinan pastinya berseri dengan kehadiran cahayamata. Tapi tidak semua berpeluang untuk mendapat rezeki tersebut dengan cepat. Ada yang baru sebulan berkahwin, dah terima berita gembira. Tapi ada yang terpaksa menanti berbulan2 malah ada yang makan masa hingga bertahun2.Setiap kali balik kampung, berdesing je telinga kan bila ada yang bertanya 'dah ada isi ke?', 'bila nak bertiga pulak', 'tak sunyi ke berdua je?'..Apa lagi yang nak dijawab.Senyum je lah ye..sambil jawab..'belum ada rezeki lagi'

InsyaAllah..Shaklee dapat membantu anda dalam masalah ini.

Set kesuburan untuk lelaki iaitu Zinc Complex dan Vita-E Complex. Manakala untuk perempuan pula GLA Complex dan Alfafa. Jom kita lihat fungsi vitamin tersebut.

  • Alfalfa
Ini paling penting untuk isteri/wanita. Bertindak seperti kacip fatimah. Juga merawat masalah-masalah 'Miss V' (organ reproduktif wanita) seperti keputihan, kegatalan dan sebagainya.
Bagi meningkatkan kualiti sperma. Vita E sangat membantu. Menambah kiraan atau bilangan sperma. Juga tingkat kebolehan reproduktif bagi suami. Ia juga membantu melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.
Penting untuk isteri bagi menghasilkan 'cecair kesuburan'. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari. Selain itu, GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.
  • Zinc Complex
Ini khas untuk suami. Mempertingkatkan kualiti sperma. Juga menambah kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak meransang perbentukan hormon testosterone juga menambah jumlah bilangan sperma.

Kombinasi vitamin dan mineral Set Kesuburan Shaklee akan beri harapan kepada suami isteri untuk memiliki cahaya mata.InshaAllah

Antara testimoni set ini : 




Sebarang pertanyaan atau konsultasi boleh hubungi saya. InshaAllah. Setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. 

No comments:

Post a Comment