Friday 26 May 2023

Renewal Mudah Dengan Shaklee

"Kak, kalau daftar ahli mahal tak?"
"Kak, keahlian ni kena renew ke setiap tahun?"
"Sis, macam mana nak renew membership?"

Ni antara soalan-soalan favourite yang kami selalu dapat. Tapi bagi kami SID Shaklee, ini soalan biasa je. Small matter bak kata orang kampung kak ja 😁.

Biasanya expired date satu² keahlian mesti ikut tarikh pendaftaran kan? Tapi biasanya, kita memang selalu lupa tarikh expired. Tau² je bila nak gunakan keahlian tu, dah expired. Masa tu lah baru terhegeh-hegeh nak renew. Kalau nak renew tu caranya mudah, takpelah jugak. Ni yang memang tak pernah ambil tau, memang haru jugak dibuatnya.

Tapi kan, Shaklee ni bagus sangat. Expired date bagi semua keahlian SID Shaklee sama dengan tarikh lahir masing-masing. Ha...senang kan? 
Ingat tarikh lahir, ingatlah nak renew road tax, ingatlah nak renew membership Shaklee.

Tapi yang bestnya, tak perlu nak tunggu sampai tarikh lahir. Kalau SID ada buat belian secara terus melalui website Shaklee sekurang²nya 3 bulan sebelum tarikh lahir, automatik keahlian diperbaharui. Mudah kan? 

Kadang-kadang Shaklee buat promosi yang membolehkan SID terus renew keahlian masing2 secara automatik bila cukup syarat yang ditetapkan. Sebagai contoh : belian produk dengan UV melebihi 30, automatik keahlian diperbaharui.


Ataupun kalau tak nak buat apa2 belian, boleh je terus buat bayaran sebanyak RM35 untuk renewal Shaklee. 

Semuanya boleh dilakukan sendiri di website Shaklee. Kalau ada di kalangan SID yang tak tau cara nak renew keahlian, biasanya mereka akan rujuk terus pada upline masing-masing.

Dan jangan lupa. Untuk bulan ni masih ada lagi promosi 'free membership'. 
Nak dapatkan info lebih lanjut, jangan lupa hubungi kak ja.

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia.



Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-6175 288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit



No comments:

Post a Comment