Saturday 16 September 2017

Merawat Buasir Dengan Suplemen Shaklee


Sebelum nak buat pemilihan produk untuk penyakit buasir anda, anda dinasihatkan untuk membuat pemeriksaan doktor terlebih dahulu. Melalui keputusan doktor baru kita boleh mendapat konsultasi dengan lebih baik lagi.

Untuk pengetahuan anda, Shaklee juga ada set untuk merawat buasir. Ianya terdiri daripada Ostematrix, OmegaGuard dan Zinc Complex.

Fungsi setiap suplemen Shaklee ini adalah:

Ostematrix
OSTEMATRIX
Membantu mengurangkan sembelit dan melancarkan pembuangan air besar serta memberi keselesaan kepada anda apabila mengalami luka di bahagian dubur.

Omega Guard

OMEGA GUARD
Baik untuk sendi dan otot. Pesakit buasir akan mengalami kesakitan akibat daripada tekanan otot dubur yang membengkak sehingga menyebabkan proses pembuangan air besar menjadi amat perit. Jadi, Omega Guard membantu untuk mengecutkan otot yang bengkak tersebut.

Zinc Complex

ZINC COMPLEX
Disarankan kepada pesakit buasir tahap tinggi dimana najis keluar bersama darah dan proses membuang air besar yang sangat perit dan sukar. Zinc Complex membantu menyembuhkan luka di bahagian dubur dengan lebih cepat.

Setiap penyakit ada ubatnya. Jadi kita sebagai hambaNya perlulah berusaha mencari penawarnya. Selebihnya dengan izin Allah SWT memberi kesembuhan atas penyakit tersebut.

Hubungi kak ja untuk mendapatkan konsultasi tentang produk Shaklee dan set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Pengedar sah Shaklee kawasan Port Dickson, Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia


Feiza Aziz

ID : 1004954
Fb Page : Nutrisi Terbaik
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 019-617 5288
COD : Port Dickson,Seremban,Senawang


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit



No comments:

Post a Comment